Jídelníček jak (snad) má být

24. listopadu 2010 v 8:28 |  Jídeláky
Vím, že jsem slibovala ozvat se až ve čtvrtek, ale říkala jsem si, že když už tu nebudu psát denně jídelníčky, jeden pro ukázku bych snad napsat mohla. Samozřejmě je jen jeden z mnoha plánovaných a kdybych tu měla vypsat všechny jejich obměny, asi by spadl celý blog :-D
Zaměřuju se na cíleně zvýšený příjem bílkovin, protože i sportuju a chci mít přece i nějaké to svalstvo, že :-)

Snídaně:
1) jogurt Jogobella light pečené jablko, 5 KL Emco mysli, 1 kus ovoce, Caro s mlékem
nebo
2) 200ml horkého odtučněného mléka, 30g Dobrá vláknina s ovocem, 1 kus ovoce, Caro s mlékem

Svačina:
1) 1 kus ovoce, 90g cottage sýru, křehké plátky, 100g krůtí nebo kuřecí šunky
nebo
2) 1 kus ovoce, 3 slepičí bílky natvrdo, 1 plátek žitného chlebu, trojúhelníček odtučněného sýru

Oběd:
1) 250 g kuřecího (popř. krůtího) masa orestovaného na vodě a koření, 200g gramů čerstvé zeleniny
nebo
2) 200g pstruha pečeného v troubě, 200g zeleniny (pečeno společně)
nebo
3) v podstatě jakékoli hlavní jídlo bez přílohy v odtučněné variantě...opravdu velká škála možností

Svačina:
1) tvaroh Ehrmann 0,2%, skořice, 10g rozinek, tyčinka Dobrá vláknina, Caro s mlékem
nebo
2) 200ml horkého odtučněného mléka, 20g ovesných vloček, 30g Emco mysli, Caro s mlékem

Večeře:
1) zeleninový salát s odtučněným sýrem a šunkou (300g) - nebo i jiné ingredience (tuňák, bílky...)
nebo
2) křehké plátky, pomazánka ze sardinek v zeleninovém tomatě, zelenina (100g)
 


Komentáře

1 barumka barumka | Web | 24. listopadu 2010 v 10:12 | Reagovat

Hezky to mas rozpracovany, jen nechapu, proc nejis k obedu prilohy, vzdyt to cvicenim spalis, navic svaly potrebujou nejakej cukr.

2 barumka barumka | Web | 24. listopadu 2010 v 10:36 | Reagovat

Karnitin jsem uz kdysi uzivala a zadnej vysledek. Zatim me zadnej pripravek nepresvedcil o tom, ze funguje, bohuzel...Jinak u toho karnitinu si dej bacha na davkovani, zpravidla je potreba ho brat vetsi mnozstvi nez se pise na obale.

3 barumka barumka | Web | 24. listopadu 2010 v 11:06 | Reagovat

Vic se o tom doctes na f-sportu, tam je to presne rozepsany, kolik by kdo mel brat cistyho karnitinu aby to melo ucinek, ale musis to chvilku hledat, nevim presne, kde to tam je:)

4 dobrotka007 dobrotka007 | Web | 24. listopadu 2010 v 16:15 | Reagovat

Mam to podobne, mne zozstavila papanie jedna pani poradkyna- rano bielkoviny a uz mozem aj celozrny chlebik, svaca ovocie na doplnenie cukrov, obed vela bielkovin, vela zeleniny, svaca ovocie, veca bielkoviny a zelenina. Davam si bacha na vajicka a citim sa super, takze drzim palec :-)

5 Reirei Reirei | Web | 25. listopadu 2010 v 13:11 | Reagovat

Pokud chceš trochu svalstva tak doporučuju na večeři dát svačinu č.1 odpolední... Tak je na noc takřka ideální...

Jsem ráda že jsi zpět a já jsem Rákel - musela jsme změnit blog...

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama