Červenec 2010

11.7. - návrat z dovolenkové orgie

11. července 2010 v 14:48 Jídeláky
Ahoj kočky! Jsem zpět a musím se přiznat, že jsem si to nehorázně užívala :-) Moře, kolem pohoří, dobré pivko (bohužel nejen pivo, alkohol tekl proudem), sice polopenze stála za draka, ale co. Hlavně, že jsem si odpočala a trochu se opálila. Snažila jsem se tam nespálit, jsem fototyp č.2 (teda myslím) a hned rudnu. Fotky bohužel nemám žádné, ale poznala jsem tam nějaké lidičky a ti mi snad nějaké foto pošlou, tak snad později. Jinak moc jsem teda neplavala, voda byla asi 4 dny dost studená. Taky jsem si zaposilovala jen jednou. Dost jsem ale chodila, přes den jsem jedla většinou jen ovoce, mysli tyčky a jogurtové nápoje, 2x byla zmrzlina, 1x hambáč a zbytek snídaně a večeře formou chabých švédských stolů. Bohužel jsem se nedočkala ovoce, jen 1x bílý jogurt, povětšinou chléb (tolik chlebu jsem nesnědla za celý rok jako tam a jde mi to poznat na mém obřím zadku), měli tam ale skvělý domácí sýr (něco jako balkán, ale nebyl skoro vůbec slaný, byl takový jemný, delikátní) - ten jsem si dala častokrát. Na večeři bývalo teplé jídlo - masové koule, kuře, těstoviny, bramborová kaše... Bohužel žádná ryba :-( Takže z jídla jsem dost zklamaná a asi se mi to rapidně podepíše na váze. Už jsem ale doma a začíná detox a návrat k původním pravidlům. Jinak kdo by měl zájem vědět, jaká je ta Černá hora, tak není zlá. Je to prostě Balkán a s tím musíte počítat - líná obsluha všude, žádné technické vymoženosti, celkem zapadákov. Ale musím říct, že příroda je tam luxusní, já sice miluju tu naši zeleň všude kolem, ale ty hory tam byly nádherné. Takže pokud nejste příliš nároční, můžete si tam zajet na dovču :-)
A teď - zítra se konečně zvážím a podle toho, co mě asi čeká, nastolím odvykačku od žrádla a alkoholu :-D A pěkně se zase hýbat, tozn. rotoped, posilovna, snad i plavání, turistika.
Fotečky snad nějaké přihodím :-)

Snídaně: káva s mlékem, jahodový jogurt (neznámého původu), müsli (50g)

Svačina: káva 2v1, mandarinka

Oběd: v troubě pečené brambory se slupkou (150g), hrst třešní

Svačina: cappucino (tesco light choices), mandarinka

Večeře: smaženice ze 2 vajec, plátek chlebu

Pohyb: -

Jedu k moři - konečně!

3. července 2010 v 6:55 Deník
Holky,
mějte se tu krásně, dnes odlétám. Dám na sebe bacha a pořádně vypustím :-) Přece jen jedu sama :-) V tomhle týdnu u moře se zaměřím na relaxaci, odpočinek, vnitřní a vnější krásu a doufám, že to bude mít efekt a přijedu štíhlejší ;-) Opatrujte se tu!

2.7.

2. července 2010 v 5:35 Jídeláky
Poslední den v práci před dovčou...a paradoxně největší fofry :-D Nebudu to hrotit, jsem taky jen člověk a odpoledne mě čeká běsné balení, při kterém snad nepozapomínám polovinu věcí... Dobrý bože, ochraňuj mne. K dnešní váze - vzhledem k jídlu a menšímu množství sportu je to jasné, navíc mám dnes dostat menses, bříško mám nafouklé a bolavé :-( No, nevadí mi, že mi to vyšlo na dovču, kdysi jsem zkoušela o oddálení cyklu a nedopadlo to dobře, moje tělo tyhle srágory moc netoleruje a vytrestalo mne 14ti denním krvácením :-X Takže raději si odbydu svou pětidenní klasiku a nebudu to nijak hrotit. Naštěstí existují tampóny, so no stress :-D Dnešní jídlo bude trochu kaloričtější, ale chceme se večer s miláčkem ještě rozloučit... Takže máme naplánované víno a pizzu, uvidíme, jestli si tu pizzu dám. Holky, zítra se vám ještě ozvu, pak odjíždím k mamce (pozvala mne na jídlo před odletem) a ta mne pak veze na letiště. Tak se tu týden mějte krásně, užívejte si sluníčka, má být krásně a pěkně jezte a sportujte :-)

Snídaně: káva s mlékem, Milko Ovofit jahodový, oves.vločky 2PL

V práci (8-16h): tyčinka Dobrá vláknina jablko/skořice, 4 nektarinky, hrozno (200g);
kuřecí steak, celozrnný rohlík, mrkvový salát (100g)

Svačina: cappucino, chléb fitness 2 plátky, krůtí šunka (100g), zeleninový salát s jogurtovým dressingem (50g)

Večeře: pizza, bílé víno suché

Pohyb: maximálně tak nervové záškuby v práci :-D už faj ne...pohádala jsem se s jedním kok*tem půl hodky před koncem pracovní doby a málem mně z toho začala migréna... ale kašlu už na to

Váha k 2.7.2010

2. července 2010 v 5:19 Váha a míry

2.7.2010
váha: 62,9kg
BMI: 25,2

1.7.

1. července 2010 v 6:41 Jídeláky

Snídaně: káva s mlékem, pšenično-žitný chléb 1 plátek, máslo Flora ProActiv, kuřecí šunka (100g), ředkvičky

V práci (8-16h): tyčinka Dobrá vláknina jablko/skořice, jablko, banán, hrozno (200g);
jogurt Activia LaF malinová; nanuk Kuba;
200g salát (ananas, kukuřice, žlutá paprika, kuřecí maso, jogurtový dressing), fitness chléb 1 plátek

Svačina: latte, nanuk Ledňáček, Milko Ovofit jahodový

Večeře: bramborovo-květáková šiška (100g), 1 PL kečup

Pohyb: žádný ("super" blokáda krční páteře) ...a super žrací jídelák, jak tak koukám :-/ to bude zítra váha...chjooo... :-(