Červen 2010

29.6. + 30.6.

29. června 2010 v 6:27 Jídeláky
Holky, mám teď dost lítání před odletem na dovču...v práci i doma, nesmím na nic zapomenout, vyprat, nakoupit, vyřídit, zajet pro letenku, vysvětlit vše zákazníkům, vytisknout do práce seznamy, rozvézt letáky, nachystat vše pro děti (jedou s tatínkem na týden do Čech...tssss...možná bych jela s nimi, ale jaksi mne vyšoupli, proto jedu k moři sama, tak!)... Jídelníčky doplním, v pátek váha (příští týden pak až v neděli), poslední článek napíšu v sobotu (i s nástinem jídelníčku a zřejmě beze sportu) a pak až za týden v neděli suma sumárum popis mých přímořských neřestných orgií :-) Já už se táááááááák těším, holky... Přála bych to všem ;-)

29.6.

Snídaně: káva s mlékem, pšenično-žitný chléb 1 plátek, odtučněný tavený sýr (2 trojúhelníčky), 30% eidam 1 plátek, ředkvičky

V práci (8-16h): tyčinka Dobrá vláknina jablko/skořice, 2 jablka, hrozno (150g);
pšenično-žitný chléb 2 plátky, eidam 30% 2 plátky, 2 slepičí bílky, okurka hadovka;
těstovinový salát se zeleninou, tuňákem a sýrem, 1 celozrnný rohlík

Svačina: cappucino (Tesco Light Choices), kuřecí prso (100g), ledový salát (100g)

Pohyb: rotoped 10min., posilování

****************

Tak si pročítám recenze na tu svou dovču a vím jedno - med to nebude, je tam prý hafo schodů!!! :-D Takže super, pohyb mám zajištěný a to přesně potřebuju :-D Někdo na to nadává, já budu za tohle "nutné zlo" ještě ráda :-)

30.6.

Snídaně: káva s mlékem, fitness chléb 1 plátek, máslo Flora ProActiv, kuřecí šunka (100g), ředkvičky, 4 gumoví medvídci

V práci (8-16h): tyčinka Dobrá vláknina jablko/skořice, banán, jahody (500g);
jogurt Yoplait light čoko;
kuřecí steak (150g), vařený brambor (100g), mrkvový salát (100g)

Svačina: cappucino (Tesco Light Choices), jablko, hrozno (200g)

Večeře: Milko Ovofit jahodový, Bona Vita müsli čoko-banánové (30g)

Pohyb: nic, jsem uvařená z auta... :-(

28.6.

28. června 2010 v 5:51 Jídeláky
Ahoj kočky ;-)
Tak! Tak za týden už budu někde ty své vytahané šunky rozvalovat na pláži v Černé hoře. V pátek jsem si koupila last-minute, odlétám v sobotu a vrátím se za týden. Jestli se těším? No jistě, že se těším! Celý tento týden budu žít jen myšlenkou na dovolenou u moře, poprvé od mých 17ti let (pane bože, celýýýých osm let!!). Jedu sama, potřebuju si odpočinout od lidí. Pokusím se o nefalšované vypnutí mozku (alespoň co se práce a povinností týče). Dietu zkusím nějak držet, ale zase to nebudu hrotit. Budu mít čas i posilovat, prý bude v animačním programu aerobic, tak to možná vyzkouším. V ceně mám polopenzi, tak uvidím, čím se budu nacpávat a kolik litrů vína za ten týden pozřu :-)
Dnes mě po práci čeká ten výživový poradce, tak jsem zvědavá. Večer vám řeknu, jaké to bylo. Teď musím posnídat, zkulturnit se a hurá do práce. Krásné pondělí všem!

Snídaně: káva s mlékem, jogurt Yoplait light čoko, 2PL ovesných vloček, broskev

V práci (8-16h): tyčinka Dobrá vláknina jablko/skořice, jablko, hrozno (150g);
pšenično-žitný chléb 2 plátky, kuřecí šunka (50g), eidam 30% 2 plátky, rajče;
zeleninová polévka (250ml), 2 čokoládové cookies

Svačina: cappucino (Tesco Light Choices), 4 křehké plátky, sardinky se zeleninou (60g), řekvičky

Pohyb: rotoped 10min., posilování hýždí, stehen a břicha

Ženyyyyy..... to byl omyl století. Z odborné poradkyně pro péči o zdraví a krásu se vyklubala fanatická převáděčka Herbalife :-D Nebudu komentovat...

26.6. + 27.6.

26. června 2010 v 6:21 Jídeláky
26.6.

Snídaně: káva s mlékem, žitný chléb 1 plátek, máslo Flora ProActiv, 2 plátky 30% eidamu, 1 slepičí bílek, 1 červená paprika

Svačina: jogurt Yoplait Light čoko, banán, broskev

Oběd: zapékaná brokolice (250g) s 20% eidamem (60g), káva s mlékem

Svačina: žitný chléb 1 plátek, máslo Flora ProActiv, krůtí šunka (100g), ředkvičky

Večeře: Milko Ovofit, Bona Vita müsli čoko-banánové (30g)

Pohyb: rotoped 10min., posilování břicha, hýždí a stehen

************************

26.6.

Snídaně: káva s mlékem, pšenično-žitný chléb 1 a 1/2 plátku, máslo Flora ProActiv, krůtí šunka (100g), okurka hadovka, cherry rajčata

Svačina: kojenecká výživa jablečná, 2 PL oves.vloček, jablko

Oběd: kuřecí prso (grilované, bez kůže), zeleninový salát (200g), cappucino (Tesco light choices)

Svačina: jogurt Activia LaF, tyčinka Dobrá vláknina jablko/skořice, jablko

Večeře: Milko Ovofit jahodový, Bona Vita müsli čoko-banánové (30g), jahody (250g)

Pohyb: rotoped 10min., posilování břicha, hýždí a stehen; procházka

25.6.

25. června 2010 v 7:04 Jídeláky
Tak, vaše ostuda se hlásí. Sice mi váha lichotí (článek před tímto) a ani netuším, jak je to možné, ale osobně se teď cítím jako balón, co za chvíli praskne. Včerejší zapékané těstoviny dělají divy, pořád je cítím v žaludku, nestrávené, je mi z toho dost těžko, opravdu mě to bříško hodně tlačí. Mám pocit, že se poblinkám... :-( Takže příště se těmhle šíleným věcem vyhnu, tedy především v předvečerních hodinách (ta sváča byla až v 18h). Taky jsem nebyla dva dny na velké, fakt se cítím blbě. Navíc jsem včera vynechala cvičení.
Údiv z ranní váhy je nasnadě. Skákala jsem po ní jako šílená a asi to ale není omyl - pod 63kg ukazovala neustále (včera byla mírně nad 63kg, proto jsem doufala...).
Holky, nemám teď moc času u vás komentovat, ale napravím to snad dnes a o víkendu. Každopádně se k vám koukám a aspoň čtu :-) Díky všem za podporu a doufám, že budete mít u Katull každá zelené políčko ;-)
Tak krásný pátek všem!

Snídaně: káva s mlékem, jogurt Activia LaF, 2PL ovesných vloček

V práci (8-16h): tyčinka Dobrá vláknina jablko/skořice, jablko, banán, hrozno (150g);
celozrnný rohlík, mrkvový salát (150g);
vařené kuřecí prso (150g), brambory (80g), hořká káva

Svačina: cappucino (Tesco Light Choices), 4 křehké plátky, krůtí šunka (100g), cherry rajčata

Večeře: Milko Ovofit jahodový

24.6.

24. června 2010 v 5:58 Jídeláky
Ahoj ženy!
Včera jsem totálně nestíhala, ale jedla jsem standartně dobře a sportila jsem také obstojně, takže nic extrémního se (co se diety týče) nekonalo. Po práci jsem šla nakoupit do Teska a přímo zamířila k jednomu stánku, co stál před pokladnami - stánek s měřením cholesterolu (tuku) v těle. Slečny mi naměřila hodnoty, které je málem položily (nemám se čím chlubit, raději nebudu konkrétní) a následně mne zcela zdarma objednaly na hodinovou konzultaci k výživovému poradci :-D Super, ne? Jdu k němu v pondělí po práci, tak jsem zvědavá, co "nového" mi za tu hodku poví. Stejně spoustu věcí už znám, možná mě ale překvapí, kdo ví. Očekávejte žhavý report :-)
No, zítra nás u Katull čeká týdenní převážení, tak jsem zvědavá... Ještě že je to v pátek, obvykle si totiž víkend trochu pokazím (minule jsem to ale zvládla...), takže snad mě čeká pozitivní číslo. Samozřejmě jsem to dnes ráno nevydržela a převážila se, pro kontrolu. Byla jsem moc potěšená - zítra mi zas stejně půl kila navrch vlítne a budu na tom podobně jako minulý týden - prostě zákon schválnosti :-D
A v červenci mě čekají dvě důležité události, které nepřímo s mou postavou souvisí. První je dovolená - nakonec jsem se rozhodla vyjet last-minute k moři (ještě ale netuším kam) a bude to moje soukromá jízda, první v celém životě. Budu se na ní hýčkat a užívat si volna a svobody :-) Takže budiž mi dovolená u moře motivací! A akce číslo dvě je svatba mého synovce (v druhé půlce měsíce). Musím prostě oslnit! Takže v červenci mám jasné cíle a nesmím polevit. A dovolená bude ve znamení pohybu a zdravé přímořské stravy :-) Už se fakt těším, dovča po 7 měsících práce (když nepočítám nemocenskou, to jsem stejně seděla doma a obvolávala zákazníky :-/ ).
Takže čeká mě měsíc nabitý zážitky :-) A zdá se, že léto přichází, což znamená vyvalování u vodičky a snad i nějaké ty akce (hudební, garden party, atd.). Tak si to taky pořádně užijte, pojedme bombyyyy :-D Jupííííí!

Snídaně: káva s mlékem, jogurt Yoplait light čoko, 2PL ovesných vloček, hořká Fidorka

V práci (8-16h): tyčinka Dobrá vláknina jablko/skořice, 2 kiwi, banán;
3 křehké plátky, salát: tuňák ve vl.šťávě (130g), 2 slepičí bílky, ledový salát s mrkví (100g);
přírodní kuřecí řízek (150g), zeleninová obloha, latte

Svačina: káva s mlékem, zapékané těstoviny s brokolicí a sýrem (200g)

Večeře: Milko Ovofit jahodový, Bona Vita müsli čoko-banánové (50g)

Pohyb: nic, jsem shnilá lemra :-(

PS: No, dnešek jsem nějak pokopala... Hlavně mě štve, že jsem se nedostala na rotoped. Udělala jsem tak 20 sklapovaček a 20 cviků na zadek a pak jsem rezignovala. Zítra plánuju odlehčený den, v podobném duchu bude i víkend. Na chvíli vysadím müsli a musím přidat bílkovin. Taky teď nějak ujíždím na kávičkách, kapučínku a latte - jsem prasák. Navíc jsem měla v noci sen: cpala jsem do sebe koblihy plněné čokoládou, chipsy, oplatky, tučné sýry s ještě teplým chlebem a všechno jsem to zapíjela krásně vychlazenou dvanáctkou. Asi bych si měla nafackovat...

22.6.

22. června 2010 v 6:53 Jídeláky
Ahojík :-) Tak už se nám to nebe trochu protrhává, což? Už bylo na čase! Včera mě dost po tom nedělním posilování bolely tricepsy, ale byla jsem z toho paf - jen ať bolí, potvory! Potřebují to! Potřebují projít touhle změnou! A dnes, dnes mám pro změnu po včerejšku natažený bok :-D Ale bolest mě neodradí, naopak, je to můj hnací motor! Ano, Arnie, svatá pravda: NO PAIN NO GAME!

Snídaně: káva s mlékem, jogurt Yoplait light čoko, 2PL ovesných vloček, broskev

V práci (8-16h): tyčinka Dobrá vláknina jablko/skořice, hrozno (100g), banán;
2 plátky žitného chlebu, odtučněný tavený sýr, 2 slepičí bílky, 1 plátek 30% ediamu, 4 ředkvičky;
kuřecí steak, mrkvový salát (50g), zelí sterilované (50g)

Svačina: káva s mlékem, kojenecká výživa jablečná, Bona Vita müsli čoko-banánové (30g)

Večeře: celozrnný rohlík, máslo Flora ProActiv (15g), krůtí šunka (100g), cherry rajčata

Pohyb: rotoped 10min, posilování hýždí, stehen a břicha

21.6.

21. června 2010 v 6:29 Jídeláky
Tak a je tu zase začátek pracovního týdne. Doufám, že se z toho v práci nepo... :-D Hlavně, aby nepršelo, nedělá mi to dobře na ruce. Jinak po víkendu mám ze sebe moc dobrý pocit - cvičila jsem, chodila po horách, včera v posilovně mi jeden svalovec (taková korba, mňam svaly :-P) ukázal, jak potrápit své zdechlé tricáky (tímto děkuji miláčkovi, že se ho na to zeptal, sama bych se styděla ;-) ). Krásně se mi včera usínalo, byla jsem tak hezky unavená.
Dnes mě čeká po práci návštěva babičky, vezu jí nějaké minerálky, tak uvidím, jestli nebude mít tendence do mě něco cpát, ale vidím to jen na kafe a šupky domů :-)
Hezké pondělí, holky!

Pro potěchu (nejen) ženského oka, můj oblíbenec - Vin Diesel.

Snídaně: káva s mlékem, jogurt Activia LaF, 2PL ovesných vloček, banán

V práci (8-16h): tyčinka Dobrá vláknina jablko/skořice, hrozno (150g), 2 broskve;
2 plátky žitného chlebu, odtučněný tavený sýr, 4 plátky krůtí šunky, 10 cherry rajčat;
salát (tofu 100g, ledový salát 100g, zelené olivy 50g, 2 vajčné bílky)

Svačina: káva s mlékem, krůtí šunka 100g, 4 křehké plátky, ředkvičky

Pohyb: rotoped 10min., posilování břicha, hýždí a stehen

19.6. + 20.6.

19. června 2010 v 7:48 Jídeláky
19.6.

Snídaně: káva s mlékem, kaše: nízkotučné mléko (150ml), 2PL ovesné vločky, 2PL rozinky, 1PL müsli, skořice

Svačina: jahody (100g), 2 broskve, cappucino (tesco light choices)

Oběd: káva s mlékem, penne se sýrovou omáčkou (300g)

Svačina: jogurt Activia LaF malinová, tyčinka Dobrá vláknina jablko/skořice

Večeře: 4 křehké plátky, sardinky se zeleninou (80g), 2 vaječné bílky, salát (4 ředkvičky, 4 cherry rajčata, 50g čínské zelí)

Pohyb: posilování břicha a hýždí + horská turistika (především po hřebeni, 8km)

***********************************

20.6.

Snídaně: káva s mlékem, jogurt Yoplait light čokoládový, 2PL oves.vloček, broskev

Svačina: hrozno (200g), broskev, 2 čokoládové cookies

Oběd: kuřecí maso s míchanou zeleninou a hříbky (300g), mrkvový salát s ananasem (100g)

Svačina: Milko Ovofit jahodový, tyčinka Dobrá vláknina jablko/skořice, cappucino (tesco light choices)

Večeře: 4 křehké plátky, 2 trojúhelníčky odtučněného sýru, salát (4 ředkvičky, 4 cherry rajčata, 50g čínské zelí)

Pohyb: posilovna (orbitrek + posilování)

Váha k 18.6.2010

18. června 2010 v 7:07 Váha a míry

18.6.2010
váha: 64,7 kg
BMI: 25,9

17.6. + 18.6.

17. června 2010 v 6:04 Jídeláky
A jde se do práce! Tak ať to sluníčko hřeje a pěkně svítí na cestu ;-) Krásný čtvrtek všem!

17.6.

Snídaně: káva s mlékem, Activia tvarohová, 2PL ovesných vloček, broskev

V práci (8-16h): tyčinka Dobrá vláknina jablko/skořice, kojenecká výživa jablečná, 5 meruňek;
2 plátky žitného chlebu, zeleninovo-tvarohová pomazánka, 2 plátky krůtí šunky, 1 plátek 30% eidamu, rajče, okurka hadovka;
těstovinový salát s míchanou zeleninou (150g)

Svačina: zeleninová polévka, pečené kuřecí stehno bez kůže, brambory (100g), cappucino (tesco lignt choices)

Večeře: Milko Ovofit jahodový, jahody (200g)

Pohyb: posilování břicha

***********************************

18.6.

Snídaně: káva s mlékem, Yoplait light čokoládový, 2PL ovesných vloček, nektarinka

V práci (8-16h): tyčinka Dobrá vláknina jablko/skořice, banán, 2 nektarinky;
2 plátky žitného chlebu, zeleninovo-tvarohová pomazánka, 2 plátky krůtí šunky, 1 plátek 30% eidamu, 10 cherry rajčat;
losos se zeleninovými medailonky

Svačina: cappucino (tesco light choices), Activia tvarohová, hroznové víno (150g)

Večeře: 4 křehké plátky, krůtí šunka (100g), ledový salát (100g)

Pohyb: posilování břicha a hýždí, rotoped 13min.

Míry - katastrofa :-(

15. června 2010 v 8:51 Váha a míry
Tak! V rámci hubnutí u Katull jsem KONEČNĚ našla ten metr...
A je to fakt hrůza, když to porovnám s mírami v listopadu...
8 kilo nahoře.
Prsa klasicky skoro nic :-D
Pas - moje nejproblémovější oblast!!! OMG!!!
Ten zadek - o 10cm více!!!
Stehno - o 7 cm více!!!
Hamba! Hamba mi! Mám na čem pracovat!

cm
PAŽE

15.6.+16.6.

15. června 2010 v 7:15 Jídeláky
Ahoj holky, tak mám před sebou poslední dva dny nemocenské. Do práce se těším i netěším, ale to je asi normální. Na co se ale určitě těším - konečně budu moci vyrazit ven, třeba i za sportem, pohybem. Těším se na přehradu k vodě, ač toho nemám moc co ukazovat :-/ Ale miláček mi dodává odvahy, tak snad ten stud po x letech překonám. Až k vodě vyrazím, povím vám, jestli po mé návštěvě nelekly všechny ryby (úlekem :-D).
Taky zapojím posilovnu, ale nebudu příliš zatěžovat ruce, mají tam hlavně i takový ten super orbitrek, takže můžu posilování kombinovat se spalováním.
Těším se na  procházky v přírodě, na hory... Za tři týdny mám plánovanou dovolenou, kterou zřejmě strávím na chaloupce v Hamrech u nás v Beskydech, kde se celý týden budu mimo civilizaci (a tím pádem mimo net) válet, toulat po lesích a opravdu, ale OPRAVDU relaxovat. Tak na tohle vše se těším :-)
No a ranní váha dnes lehce nad 64kg, což není zlé. Obávala jsem se většího čísla, ale mám ze sebe radost. Hubnu totiž u Katull (jako většina z nás) a fakt mě to dost nakoplo. Dala jsem si cíl 58kg, což není tak nesplnitelné. Super nápad, s touhle "hubnoucí komunitou". Jen budu muset někde sehnat krejčovský metr :-/ Tak už se na to naše společné hubnutí těším :-)
Krásný den vám všem!

15.6.

Snídaně: káva s mlékem, Activia tvarohová, 2PL ovesných vloček, broskev

Svačina: kojenecká výživa jablečná, tyčinka Dobrá vláknina jablko/skořice, jahodové kefírové mléko

Oběd: kuskus (100g), lahůdkové tofu (100g), restovaná zelenina (150g), strouhaný eidam 30% (50g)

Svačina: cappucino (tesco light choices), hrozno 200g, banán

Večeře: 2 plátky žitného chlebu, tvarohová pomazánka papriková, 2 plátky 30% ediamu, 1 vejce na tvrdo, rajče

16.6.

Snídaně: káva s mlékem, jogurt Yoplait light čokoládový, 2LP oves.vloček, banán

Svačina: jablko, hrozno (150g), 10 gumových medvídků, nanuk Kuba

Oběd: zapékané brambory se šunkou, cibulí, eidamem a rajčaty (porce 300g), cappucino (tesco lignt choices)

Svačina: káva s mlékem, tvaroh Milko Ovofit jahodový, tyčinka Dobrá vláknina jablko/skořice

Večeře: 4 křehké plátky, 2 trojúhelníčky odtučněného sýru, 4 kolečka tvarůžků, 4 ředkvičky

14.6.

14. června 2010 v 8:40 Jídeláky
Tak nám zas lije... Tohle už je na bednu. Když nelije, tak je vedro jak prase. Nesnáším extrémy. Proč prostě není 25st, mírný vánek, sem tam mráček...? Pošahané počasí. Ještěže mám zatím nemocenskou a nemusím do té sloty, můžu být v suchu doma. Jen doufám, že ve čtvrtek, až půjdu do práce, bude už normální počasí.
Jinak jsem zjistila, že mi bůhví kde zmizel krejčovský metr, takže si nemůžu změřit své sloní rozměry. Ale snad brzy nějaký seženu nebo najdu ten ztracený.
Často mě teď trápí nafouklé, bolavé břicho a já za nic na světě nemůžu přijít na to, čím to je. Nemáte náhodou někdo nějaké tipy, jak se bolesti v oblasti střev zbavit? Fakt mě to dost trápí :-(
Tak se mějte, ať vám to pondělí hezky odsýpá.

Snídaně: káva s mlékem, Activia tvarohová, 2PL ovesných vloček, müsli tyčinka Corny Linea

Svačina: salát: banán, broskev, hroznové víno, bílý jogurt

Oběd: salát: tuňák kousky (80g), ledový salát, červená paprika, kukuřice, rajče, okurka hadovka, nastrouhaný eidam 30% (40g), jogurtový dressing

Svačina: 4 křehké plátky, 2 trojúhelníky nízkotučného sýru, 2 slepičí bílky, 50g krůtí šunky, 2 ředkvičky

Večeře: cappucino (tesco light choices), tyčinka Dobrá vláknina jablko/skořice, Milko Ovofit jahodový, jablko

12.6. + 13.6.

12. června 2010 v 8:36 Jídeláky
Ahoj, kočky! To jsou vedra, co? Ale odpoledne má u nás podle radaru přijít buřina jako blázen, tak jsem zvědavá. Ne že bych teplo neměla ráda, miluju ho, ale tak mx. do 25st. Ty třicítky jsou už dost, hlavně když se valím jako sud, zpocená i na zadku, vlasy ulepené...to nemám ráda. Takže mírné (ale opravdu jen mírné) ochlazení mi vadit vůbec nebude.
Občas vlezu na váhu a naštěstí moc neroste. Kolísá kolem té 65tky. Uvidíme, co s mou váhou udělá hubnutí u Katullky, už se těším, až to začne :-) Na podzim chci mít svých 55kg :-) Jupí jou!
Tak krásné ráno a nádherný víkend :-)

12.6.

Snídaně: káva s mlékem, jogurt Acitiva LaF, 2PL oves.vločkek,  10 jahod

Svačina: 3 křehké plátky, 2 trojúhelníky nízkotuč.sýru, 3 plátky 30% eidamu, kousek okurky

Oběd: květáková polévka (200g), kuřecí salát se zeleninou (300g)

Svačina: káva s mlékem, mrkvový salát s jablkem, skořicí, 1 PL rozinek a 1 PL medu, tyčinka Dobrá vláknina jablko/skořice

Večeře: 2 tousty s kuřecí šunkou, 30% eidamem a kečupem, pórek, hlávkový salát

13.6.

Snídaně: káva s mlékem, Activia tvarohová, 2PL oves.vloček, tyčinka Dobrá vláknina

Svačina: cappucino, banán, hroznové víno 300g, nanuk Míša

Oběd: káva s mlékem, kuřecí stejk, kyselý okurek, hořčice, 1PL chléb CZ

Svačina: celozrnná bulka, 100g krůtí šunka, rajče, 0,3l pivo 11st.

Večeře: broskev, odtučněný tvaroh (150g), 1PL rozinek, skořice

11.6.

11. června 2010 v 8:23 Jídeláky
Snídaně: káva s mlékem, jogurt Yoplait Light čokoládový, 2 PL pohanky, broskev

Svačina: káva s mlékem, banán, hrozno 200g, nanuk Mrož jahodový

Oběd: 1/2 pizza 4 druhy sýru, mrkvový salát (1 miska)

Svačina: 3 křehké plátky, tuňák ve vlastní šťávě 56g, 1 slepičí bílek, kousek okurky, ledový salát

Večeře: meloun, 5 jahod; 80g müsli, 2PL rozinek, 100ml mléko

Pití: 1l vody, 1,5 Poděbradka Prolinie,Cola light 0,3l

Ulevilo se mi

10. června 2010 v 6:27 Deník
Děvčátka, cítím na sobě, že odpočinek začíná účinkovat. Nemám klidného stání, už se ve mně probouzí život! Bolesti jsou mírnější, únava je také skoro pryč, jen teď navštívit lékaře kvůli vyšetření a v průběhu dalšího týdne hurá do pracovního procesu! Není nač čekat, zákazníci by se posmo****! :-)
A jelikož je mi lépe, přidám na pohybu (mimo lenošení a odpočívání na gauči) - ráno jsem si se psem dala 20 min. procházku a přes den plánuji posilování břicha (alespoň 100 zkracovaček dám...) - hecnu se a hned budu mít ze sebe lepší pocit, bude mi líp.
Tak vám přeji krásný čtvrtek, já si jdu uvařit kafíčko a kouknu se na Dobré ráno na ČT.

Foto jako z Playboye, já vím, ale mezi náma - to pozadí je mňamózní :-P

David Guetta feat. Estelle - One Love

10. června 2010 v 4:10 Hudební třešínky
Lets move... Lets dance... :-)
Můj oblíbený David Guetta.

9.6. + 10.6.

9. června 2010 v 8:00 Jídeláky

9.6.

Snídaně: káva s mlékem, baltické sardinky se zeleninou (120g), 2 plátky slunečnicového chlebu, 4 ředkvičky

Svačina: tvaroh Milko Ovofit jahodový, 2 PL ovesných vloček, banán, nanuk Ledňáček kakaový

Oběd: kuskus (100g) s míchanou zeleninou (150g) a kuřecím masem (100g)

Svačina: káva s mlékem, pomeranč, hroznové víno, tyčinka Dobrá vláknina jablko/skořice

Večeře: 1 houska CZ, 1 trojúhelníček nízkotučného sýru, 3 plátky 30% eidamu, 4 ředkvičky

Pití: 1l voda, 1l Cola Light, 1 pivo 12st.

10.6. (plán)

Snídaně: káva s mlékem, tvaroh Milko Ovofit jahodový, 2 PL pohanky, 5 gumových medvídků

Svačina: ovocný salát (banán, pomeranč, hroznové víno, jablko), bílý jogurt, Fidorka bílá

Oběd: 100g grahamové těstoviny, rajčatové pyré (z vařených rajčat, bez mouky), 100g dušené krůtí maso (bio babiččin chov :-))

Svačina: káva s mlékem, kojenecká výživa jablková, tyčinka Dobrá vláknina jablko/skořice

Večeře: 2 plátky slunečnicový chléb, 100g krůtí šunka, 2 slepičí bílky, 3 ředkvičky

Pití: 1l voda, 1l Cola Light

8.6.

8. června 2010 v 8:18 Jídeláky
Snídaně: káva s mlékem, vaječina ze 2 vajec na cibulce, 1PL kečup, 1 plátek slunečnicového chlebu

Svačina: cappucino (Tesco Light Choices), meloun, hroznové víno 100g

Oběd: brambory 100g, smažený hermelín (1ks), rajče
...tohle vařil manžel a nedalo se odmítnout, když si s tím dal práci :-)

Svačina: káva s mlékem, jogurt Yoplait košík 0%, 2 PL pohanky, tyčinka Dobrá vláknina jablko/skořice

Večeře: olomoucké tvarůžky 100g, trojúhelníček měkkého nízkotučného sýru, 2 křehké plátky, okurka hadovka