29.8.2009

29. srpna 2009 v 9:20 |  Jídeláky
29.8.09

08.00 Snídaně: nic (spala jsem)
10.00 Svačina: pomeranč (70kcal) + rýžový chlebíček (39kcal) + bylinkový čaj (0kcal)
12.00 Oběd: 200g brokolice (60kcal) + 4 plátky 20proc. eidamu (160kcal) + káva s mlékem (26kcal)




























14.00 Svačina: ovocný jogurt light (60kcal)
16.00 I. Večeře: hruška (100kcal) + káva s mlékem (26kcal)
18.00 II. Večeře: jablko (70kcal) + rýžový chlebíček (39kcal)














21.00 III. Večeře: rýžový chlebíček (39kcal) + káva s mlékem (26kcal)

+ cca 2l vody (perlivé nízkokalorické)

Což je dohromady cca 730 kCal...


Holky, krámy jsou tady, jestli nezemřu dnes, pak nikdy :-( Toto FAKT nesnáším... Hlavně ty výkyvy nálad (všechno mě nasere, nebo v horším případě rozbrečí) - nenávidím svět, chlapy a CHLAPY! Ale pokud to dojde až do té míry, že budu bulet jak kráva a pak dostanu záchvat smíchu z toho, že ani nevím, proč vlastně brečím, tak to už bude fakt maso :-) No, nedá se nic dělat, přetrpím nejhorší dva dny a pak snad už zase na mém obzoru vyjde slunce :-) Jen vydržet a v depce nic nesežrat!

Na oběd chystám vyzkoušet něco nového - uvařím brokolici a pak ji zapeču v troubě s eidamem. Samozřejmě, že bez másla! Prostě to nechám lehce propéct dohromady. Je to teplé a navíc to určitě dobře zasytí. A hlavně - má to minimum kalorií :-)

Banány teď ve větší míře vyměním za hrušky, muž mi je nosí od tchýňky, tak to přece nenechám shnít, když se na to ti moji dva lumpíci tváří všelijak... (Nezdravé jídlo bez problémů jí muž, ten zas hází obličeje na ovoce, zeleninu a jogurty. Já chci být v příštím životě chlap, tohle fakt není spravedlnost, toto!)

Dále od 3.9. jsem se zapsala na spinning a příští týden si běžím pro permanentku. Chodila jsem na něj pár měsíců už minulou zimu, ale přes léto se mi nějak nechtělo. Takže znovu začnu 1x týdně, každý čtvrtek večer. V tyto dny si pak navýším i energetický příjem na cca 800-1000kcal/den, ať to se mnou nesekne (45min. spinningu - spálí se cca 350-380kcal) :-) A odpustím si domácí cvičení, protože součástí hodiny spinningu je i 15min. posilování. Už se nemůžu dočkat, až zas budu potit krev, uauááá :-D

Jdu se mrknout, jak se máte :-)

PS: Holky, to jsem se tou brokolicí ale nacpala! A tááákováhle dobrota, mňam! Nechápu, jak někdo nemůže mít rád brokolici... Utloukla bych se po ní. Je to báječný pocit, mít plné břicho něčeho zdravého, dobroučkého a hlavně to mělo jen 220kcal! Přiložila jsem i fotku z pekáče :-) Ani nevím, proč jsem to vyfotila, ale baví mě to :-) Tak teď už zbývá jen si odpočinout a za chvíli jdu na sklapovačky a cviky na stehna a hýždě. Obvykle dělám 100 sklapovaček a 100 cviků na s+h, ale dneska nejsem nějak ve své kůži (jahůdkové dny) a pořád se mi točí v hlavě, fňuk :-(
 

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama